HTML

Lélegeztetőgép

Friss topikok

Fényűző Ferenciek tere - Erre bezzeg van pénz?

2012.10.27. 16:33 Mélyszegény

Indul a Ferenciek terének átalakítása

Gyalázat, erre bezzeg van pénz.

Tényleg ez volt most a legfontosabb? Ebben a helyzetben? Amikor a hajléktalanóvodát lelkes civilek tartják fent, a tanárok, rendőrök pedig nemzetközi szinten is alulfizetettek? Én azt mondom: amíg ebben az országban egy gyermek is éhezik, addig az ilyen látványberuházásokat betiltanám.

Pont a Ferenciek terét verik széjjel? Először a Kossuth teret, aztán PONT a Ferenciek terét, ahol a Milla szokott ünnepelni? Véletlen vajon, vagy csak a rezsim gúnyos összekacsintása a láncos kutyákkal?

Nem baj, majd a felső tízezer, a holdudvar meg a klientúra élvezi ezt is, ahogy a dunaparti korzózás után ott fog kevélyen vonulgatni a méregdrága öltönyökben, és még a mélyszegénységben élő koldusokat is kitakarítják onnan a kedvükért, hogy ne bántsa a szemüket...

Magyarország, 2012...

254 komment · 1 trackback

Címkék: mszp orbán fidesz demagógia lélegeztetőgép hazaárulás

A bejegyzés trackback címe:

https://lelegeztetogep.blog.hu/api/trackback/id/tr474873355

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A nagy betonozás 2012.10.27. 20:19:43

Elvesztette a Fővárosi Önkormányzattal és a józan ész érdekében folytatott csatát Rogán Antal. Olyan tervet mutatott be szerdán ugyanis a Kossuth Lajos utca és Ferenciek tere átépítéséről, amely ugyan sok pénzébe kerül az adófizetőknek, de egyik helyi ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Önnek megyünk (törölt) 2012.10.28. 08:04:53

@Nati Walter: *****

A mostani ballib oldal attól függetlenül hiteltelen, hogy a fidesz mit tesz. Amit a 8 év alatt produkáltak, az alapján jobb, ha még egyszer nem jönnek vissza semmilyen formációban. A kérdés annyi, hogy a fidesz is odakerül-e melléjük, vagy sem. De ez az ő szempontjukból teljesen irreleváns.

gaboraron 2012.10.28. 08:08:17

"aztán PONT a Ferenciek terét, ahol a Milla szokott ünnepelni?"

Te "ünneplésnek" hívod, amit a (már nevében is hazug) Milla szokott ott csinálni?

liam devlin (törölt) 2012.10.28. 08:08:39

ezt a sok egybites trollt...
:)

Önnek megyünk (törölt) 2012.10.28. 08:15:57

@gaboraron: Jajmá, ne legyél ilyen destruktív. Tudod a Patás Zorbán is tartott ott rendezvényeket. Ott túllógott a tömeg az Astorián, 'oszt mégis csak párezres tömeg volt. De bezzeg a millán, ott csak a Ferenciekig álltak, de voltak vagy kétmillióan.

Ha ezt nem érted meg, akkor nem tudsz továbbjönni, nem tudsz egy magasabb szintre lépni :D

midnight coder 2012.10.28. 08:16:34

Mondjuk én az összes politikust aki térfelújításokra, stadionépítésre és hasonló baromságokra költi az EU-s pénzt gazdaságfejlesztés helyett, felhasználnám az állatkert oroszlánjainál takarmányozási célokra. Ott legalább életükben először valami hasznot is hajtanának az embereknek.

Másrészt, a Felszab. tér tényleg nem a Milláé. Az, hogy néha megfordulnak ott az az ő magánügyük. Én is járok néha arra, mégsem az enyém.

2012.10.28. 08:22:56

Ez már paranoia!

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.10.28. 08:29:07

Magyarország, 2012...

Lemaradt, hogy Én így szeretlek.

Kiszámoló · http://kiszamolo.hu/ 2012.10.28. 08:41:44

Eltekintve a bejegyzés eredeti témájától, azért az tényleg nonszensz, hogy az összes önkormányzat fülig el van adósódva és nem azért, mert munkahelyeket hoztak létre, hanem mert a legutolsó kis falu is leköveztette a "főutcát", meg hitelből kellett egy szökőkút a "főtérre".

Az ötödik kerületnek is sokmilliárd adóssága van, nem kellene még többet felvennie, először fizesse azt vissza.

Éppen most akarják 600 milliárdból megmenteni az önkormányzatokat, hogy újra kezdhessék az őrült költekezést.

Ha nincs egymilliárd a főtér felújítására, akkor nem újítjuk most fel a főteret. Ilyen egyszerű a józan paraszt ész.

Kiszámoló · http://kiszamolo.hu/ 2012.10.28. 08:44:35

Ja, most nem a forráshiányos önkormányzatokról írtam (bár ott is kell a saját iskola a faluba, hiába csak 20-an járnak bele és hitelből tartják fenn, de ez egy másik kérdés), hanem azokról a városokról, akik ostobaságokra költötték a milliárdokat (Hódmezővásárhely, Debrecen, Szeged, V. kerület, amik nagyobbak és ismertek.)

szájhúzó kutya · http://szajhuzokutya.blog.hu 2012.10.28. 08:46:26

Eleve nem kellene engedni, senkinek se hogy a belvárost elfoglalja, tessenek tüntetgetni a felvonulási téren, a baloldal számára már úgy is bejáratott hely :D

VoluntartistA 2012.10.28. 08:46:51

@HgGina: Remélem nemsokára felfogod, hogy mit írtál és kisül a szemed a szégyentől. (Nem, nem vagyok rendőr és még csak motoros sem, de én ember vagyok.)

szájhúzó kutya · http://szajhuzokutya.blog.hu 2012.10.28. 08:49:28

Egyébként is mennyivel jobb lenne mindent, "megőrizni" a komcsik által szétbarmolt állapotában...

kverti 2012.10.28. 08:49:39

Mi a retkes faszom az a milla?

szájhúzó kutya · http://szajhuzokutya.blog.hu 2012.10.28. 08:50:31

Inkább építenének "holofedélzetet" minden sarokra, mondjuk Ha vissza jön a Bajnai-Gyurcsány tandem esélyes...

szájhúzó kutya · http://szajhuzokutya.blog.hu 2012.10.28. 08:51:32

@kverti: Pár ezer szélsőbalos libsitz manó, akik millióknak képzelik magukat...

pandacsökiboborján 2012.10.28. 09:05:26

@YoMagam: a kereslet-kínálat törvénye...esetleg lehetne nyitni diszkont Magyar Államkötvényboltokat,vagy számlagyárakat,meg Pályázatírási Tanácsadó irodát és képviselői lobby klubot...

pjm 2012.10.28. 09:07:20

@Mohamed: nem az építéssel van gond, hanem az időzítéssel. A 4-es metró meg kellene, de nem volt rá pénz. Túl sokan álltak sorban a zsebet tartva, Aki lopni akart rajta, az lopott, a kis kivitelezők már megbuktak, csa jó magyar szokás szerint a pénz elfogyott. Vajon miért? Ettől még a Ferenciek tere átépítés baromság...

pandacsökiboborján 2012.10.28. 09:09:39

@Kiszámoló: "Ha nincs egymilliárd a főtér felújítására, akkor nem újítjuk most fel a főteret. Ilyen egyszerű a józan paraszt ész."
mondjuk Hollandiában. Két év múlva ugyanúgy elkezdődenek a kirakatberuházások majd. Azért "mert a politikus legjobb barátja a beton" ...itt lehet lopni...annyi esze meg senkinek sincs,hogy mondjuk hogyan lehet csökkenteni komolyabban a költségeiket...

Kockagolyó - a legjobb csúszógömb (törölt) 2012.10.28. 09:10:31

Ez van birkamagyar. A zúnyó ilyen marhaságokra ad pénzt. Szökőkutak, picsafüst. Ettől nem élénkül a gazdaság, csak némi konc a rabszolgának. Nem látja a sok vakegér döntéshozó? És még azt mondja a barma, hogy több pénz jön vissza a zúnyóból, mint amit befizetünk!!
De mire, Margit, mire gyöna'? Nóóóóórmááális?!

tomwar 2012.10.28. 09:18:58

Ugyanakkkora baromsag aliljarot betomni, mint a Millara hivatkozni ez esetben. Ennyi.

Amig az M0 nem 2x3 savos, es nincs kesz, meg se szabadna semmi ilyen baromsagot valositani. M4 detto, bar ritka szar a nyomvonala.

Ja, es a hianyzo kb. 10-15 P+R parkolot ne is emlitsem.

Miutan a BKV jarmupakrja, vonalai korszeruek es megfelelo kapacitasuak lesznek, utana lehet otletelni, hol korzozzon cilike.

MosoMasa 2012.10.28. 09:30:34

Ez már paranoia!
No meg van akinek még a szar is keserű

Az Utolsó Csillagharcos 2012.10.28. 09:44:28

Az megvan kedves füvesítsükbeazautópályákatis fanok, hogy a tömegközlekés PONTOSAN annyival lesz szarabb mint az autós? Ugyanis a buszok is átengedik majd a gyaolgosokat a lámpánál, ráadásul szlalomozniuk kell majd a külső és belső sávok között, ami az általatok dicsőített Thököly-n reggelente teljesen kinyírja a forgalmat.

Egyrészt nem értem miért kell egy 2 milliós nagyvárost úgy kezelni mint egy poros vidéki koszfészket, ahol hétvégén kihaltak az utcák, másrészt azt már most sikerült elérni, hogy a JELENTŐSEN visszaesett autós forgalom ellenére a dugók a válság előtti mértéket közelítik.

Ez tipikusan az a hozzáállás, ahol úgy tálalják a szart mint ínycsiklandó desszertet, és mindíg akad valaki aki jóízűen befalja.

Quaddin 2012.10.28. 09:47:58

Most komolyan, és ne sértődj meg: de te normális vagy?

Az egészet az előző Rogán regnálás alatt megtervezték, és nem az állam, vagy a fidesz, vagy az mszp találta ki. Van egy belváros felújítási terv, ennek része egy rakat utca rehabilitációja, és jövőbeli fejlesztések előkészítése. Ennek a több éve folyó ügyletnek a része a Ferenciek tere, ahogy haladtak, most tartanak itt. (A hídfő környéke, a kapcsolódó utcák észak és dél felé, a Duna parton egy két apróbb munka, és amik még jönnek...)

Az egész (bel)városban irányzat, hogy lecsökkentsék az aluljárókat, hogy akadálymentesítsenek, ahol lehet, nézd meg a deák tér és környékét, a belvárost, a fővám és kálvin tér környékét, ha elkészül, így hirtelen.

Az meg, hogy az ötödik kerületet, és mondjuk Rogánt tesszük felelőssé metrókért, a város széli p+r parkolókért, vagy épp a nyolcadik kerületi hajléktalanokért. Pedig, mennyire jellemző probléma az ötödik kerületben az ingázók kocsi lerakási szükséglete, vagy hány tucat hajléktalant látsz sétálni?

Az egészet a kerületi önkormányzat és túlnyomó részt uniós támogatások alapján végzik, és igen, azért kerül úgy kialakításra a buszmegálló, hogy később lehessen a hídról jövő villamos nyugodt kapcsolatát megcsinálni (hídon villamos belül a lehajtás meg nem gátlására mondjuk...), az az aluljáró meg világ életemben utálatos dolog volt, úgy hiányzott oda, mint kerék alá a szög...

Quaddin 2012.10.28. 09:50:22

@Az Utolsó Csillagharcos:
Úgy fog szlalomozni? Nézd meg kérlek, a hídra feljövetnél kell egyedül szlalomozni, utána végig rendben lesz, annál is inkább, ha igaz lesz az, hogy a piros lámpa a megálló után a visszasoroláshoz megadja a busznak az elsőbbséget, tehát előbb fog indulni a busz zöldje, mint a másik két sáv, hogy visszamehessen. Ha nem így lesz, akkor persze igazad van...

Az Utolsó Csillagharcos 2012.10.28. 09:52:54

@Quaddin: persze. és a busz előtt MINDÍG üres lesz az út, hiszen a Ferenciektől már csak úgy hasítani fognak az autók.

Quaddin 2012.10.28. 09:54:17

@Baluci:
Metró, piros hetes, és a kapcsolódó járatok. Laktam a nyugatinál, sőt, északabbra is, és jártam eközben nagyon dél budára (campona környéke) dolgozni, fura mód nem voltam lassabb két átszállással sem kocsival közlekedő kollégámnál. Vagy a rakpartok, vagy a nagykörút, ne adj isten, a hungária...

Quaddin 2012.10.28. 09:56:32

@Az Utolsó Csillagharcos:
Amikor elhagyja a Ferencieket a busz, most is saját kis buszsávot élvez a jobb szélen. A zebrára már csak nem állnak rá a tisztelt autósok, ha meg igen, akkor pár kiadós büntetés a megállni tilos felfestésen veszteglőknek és megmarad a hely... Ennyi erővel ne csináljunk lámpát, mert a végén nem állnak meg előtte a kocsik...

Aureliano Buendía 2012.10.28. 09:57:19

Kedves Posztoló!

Nincs neked egy kicsit (nagyon) üldözési mániád?
Szerintem te pont nem érted az egész lényegét. Senki le sem szarja a húszezres:) Millát, itt az a cél, hogy visszaépüljenek a közösségi terek, ne kelljen azért aluljárózni, hogy végigsétálhassak a Váci utcán (mondom én, aki eredendően autós lettem). Én még a villamost is visszaraknám oda.

Orvos látott-e már?

Az Utolsó Csillagharcos 2012.10.28. 09:58:51

@Quaddin: helyes, ne csináljunk 5 méterenként lámpát, mert úgysem lehet őket összehangolni. Egyetértek.

YoMagam 2012.10.28. 09:58:55

@Az Utolsó Csillagharcos: kb azért jó ez, mert így a lecsökkent forgalom ellenére, ami miatt már egyelőre elálltak a dugódíj bevezetésétől, így most lesz megint indok arra hogy előszedjék az agyament ötletet.
Azért az is remek lenne, mivel mindössze 2 !!! híd esne ki a tervezett dugódíj nélküli Hungária kör vonalán kívül.
milyen ostoba állatfaj volt, aki ezt így kitalálta?

Lázárblokkoló (törölt) 2012.10.28. 10:00:38

@HgGina: Én csak feltettem egy kérdést. Laikusként kérdezem, hosszútávon vajon nem káros-e egy hídszerkezetnek, ha azon a nap 24 órájában lefékeznek és elindulnak a járművek? Mert ez egy folyamatos, más típusú rezonancia.
(Egyébként lehet hogy a te főiskoládon ez tananyag, de nem mindenki oda járt!)

van ennél lejjebb? (törölt) 2012.10.28. 10:05:27

Most akkor tulajdonképpen az a baj hogy az M0 baromi nagy kerülő és jobban járnak a zemberek ha a Rákóczi úton keresztül közlekednek? De akkor miért nem csak azokat terelik át? Aki a városban él, merre kerüljön? Ha én a BAH csomópontnál lakom, és épp az Örs irányába mennék, kerüljek a Margit v. a Petőfi híd felé? Az oké hogy több üzemanyag és adózok vele az államnak, de több károsanyag kibocsátás is, az pedig mindannyiunk levegőjét rontja. A Levegő Munkacsoport ezt miért nem veszi figyelembe?

Piraeus 2012.10.28. 10:07:09

@Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe: "eloszor nem a kossuth terrel kezdodott, hanem a kiskoruttal, ott kicsinaltak egy savot, es ezt viszik tovabb"

Azt a sávot nem "kicsinálták", hanem biciklisávot csináltak belőle. Egyre több a biciklis Pesten, és köztük egyre több olyan munkába járó emberek van, mint aki kocsiban ül. Muszáj összehangolni a két fél érdekeit és meg kell érteni, hogy nem csak az autósok szempontja létezik.
Kösz, hogy te is megérted ezt.

azbesztos 2012.10.28. 10:10:58

A Ferenciek terén a FIDESZ szokott tűnteni. A MILLA csak azért sajátította ki mostanság, hogy a FIDESZ ne tudjon oda menni. De a MILLA képtelen kihasználni, megtölteni a teret. Vissza kell venni tőle.

nanomano 2012.10.28. 10:11:41

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
Mindenki magából indul ki! Megnézném a nacionálédat!

Piraeus 2012.10.28. 10:11:50

@HgGina: "De azért egy olyan hülyét, aki közvetlen egy Hummer elé áll, ne temessünk már dísztemetéssel."

Az a hülye azért állt az elé a Hummer elé, hogy a benne ülő gyilkost megállítsa. A te érdekedben.
Mert a normális rendőrök még az ilyen bunkókért is megteszik.

pitonkigyo 2012.10.28. 10:12:54

@YoMagam: erre lenne a Hungária körút, mért pont a legbelvároson akarsz átmenni? Mondjuk be kéne kötni a budai végét rendesen az M7-be.

azbesztos 2012.10.28. 10:18:49

A teljesen felesleges aluljárókat, amit nem tudnak használni a fogyatékkal élők, az idősek, a gyermekesek, és csak a zsibvásárosokat szolgálják, meg a hajléktalanok lakóhelyül, és a bűnözés melegágyai, meg kéne mielőbb szüntetni és garázsokat csinálni belőlük, ahonnan az autósok közvetlenül átszállhatnának a metróba és nem szennyeznék parkolóhely kereséssel a város levegőjét. Már évek óta kiderült, hogy a akadálymentesítésre alkalmatlan aluljárók feleslegesek, és fel kellett festeni odafent újra a zebrákat. Ha már a négyes metró ostoba csarnokait nem használták ki födémekkel gépkocsi parkolóknak, legalább a meglevőfelesleges aluljáró hodályokat hasznosítsuk.

◄ ♥♥♥ Niki ♥ cica ♥♥♥ ► 2012.10.28. 10:33:09

A személygépkocsik adóját kellene inkább felemelni 200.000 Ft/hóra. Aki kényelmesen akar pöffeszkedni, az fizessen a luxusért.
Szennyezni a levegőt a hájas szaros seggük kényelmes szállításáért? Fizessen a dagadt disznó!
A kipufogógázt pedig vissza kell vezetni a járműbe, nehogy már más legyen kénytelen belélegezni a szaros égéstermékét!! :)

kela-bá 2012.10.28. 10:34:55

Még mindig a Ferenciek tere, második napja ?
Igaz 1 órával visszament az idő. Vasárnap van, ki-ki a konyhába , vagy lelkigyakorlatra:
- Youtube: Somlósi Lajos a konyháról
- www.logoszvilag.hu
Itt télbe forduló ősz. Autósok, és más járműveken közlekedők ne feledkezzenek el a felkészülésről...
Jó étvágyat a vasárnapi ebédhez !

apanna 2012.10.28. 10:38:57

@kela-bá: Olvastam. Sajnos arra a megállapításra jutottam, hogy nincs érdek, ami ezt megakadályozná, ugyan úgy ahogy elmaradt az EU saját hitelminősítője, amit megígértek.
Kína megcsinálta a sajátját, megelőzve az EU t.
Igaz, azzal sem érnek semmit, ha meghamisítják az adatokat:
index.hu/gazdasag/vilag/2012/10/11/marc_faber/
Szép napot...

Mercel 2012.10.28. 10:41:03

@◄ ♥♥♥ Niki ♥ cica ♥♥♥ ►:

Most nem tudom hirtelen a az első két kávém előtt eldönteni, hogy véresszájú idióta vagy, VAGY ironizálsz de ezerrel ám..:)

"Frigyes"

fillérbaszó vadász 2012.10.28. 10:46:10

Mikor Miferink költötte az adófizetők milliárdjait "látványberuházásokra" (vagy csak azok terveire, lásd kormányzati negyed tervei hány milliárdot emésztettek fel) akkor is ennyire fel volt háborodva a kedves posztoló? Vagy csak a libsi kettős mérce újabb ékes példájával állunk szembe!

Mercel 2012.10.28. 10:46:21

@azbesztos:

"A Ferenciek terén a FIDESZ szokott tűnteni. A MILLA csak azért sajátította ki mostanság, hogy a FIDESZ ne tudjon oda menni. De a MILLA képtelen kihasználni, megtölteni a teret. Vissza kell venni tőle."

És mindenkit aki másképpen gondolkodik munkatáborokba kell ám küldeni a hangadókat pedig nyilvánosan fellógatni!

Hol is volt meg van ilyen?
Mmmm ja megvan!
Észak Korea pl. abszolút passzol ide.
Irán is.
A kommunizmus is, és úgy általában az összes elnyomó rendszer.

Te aki a szeretett vezér falra akasztott képével fekszik és kel tényleg ennyire hülye vagy?

"Frigyes"

Roy 2012.10.28. 10:49:13

@Mohamed: Ne keverd a szezont a fazonnal. A Margit híd felújítása, és a metrókocsik cseréje szükséges volt. Sajnos maradnak még a régiek is, és a rozoga buszok. A Kossuth, és a Ferenciek terének felújítása, arculatának megváltoztatása meg tök felesleges. Ez csak pénzkidobás. Az ilyen beruházásokat csak akkor szabad lenne megcsinálni amikor meglesz a beígért 1.000.000 új munkahely, nem lesznek éhezők, alultápláltak, és amikor lesz pénze az önkormányzatoknak az óvodai, iskolai fűtések kifizetésére. Nem zárja el a szolgáltató a gázt, mert nem tud fizetni az önkormányzat.

Tita nick 2012.10.28. 10:51:29

:-))))))))))))))))))))))

Istenem! nagy ez az állatkert tényleg... ahol a Milla szokott ünnepelni......

Köszi a jó kedvet így vasárnap reggel.

zollerbá 2012.10.28. 10:51:32

Nem tudom, hogy ennyire idióták, vagy szándékosan szívatják a közlekedőket. Ezzel a magoldással hihetetlen dugók fognak kialakulni a környéken, többszörös ideig fog tartani az áthaladás, ez többszörös légszennyezést eredményez!
Az egyszintű közlekedés visszaállítása őrültség, lásd Brüsszel,Madrid, ahol a föld alatt is sok sávban haladnak az autók.

Tita nick 2012.10.28. 10:52:47

Jaja! Kedves millások! Tüntessetek mindenhol szerte a városban és akkor semmit sem újítanak fel. :-)))))))))

Mercel 2012.10.28. 10:58:44

Amúgy az átalakítás már tényleg régen tervben volt.
Más kérdés, hogy józan ésszel rendelkezők már akkor is baromságnak tartották amikor a Milla még csak nem is létezett.

A Milla addig amíg pár tízezer embert maga mögé tud állítani nem esik el semmitől csak mert feltúrják a kedvenc terét.

Azzal viszont teljesen egyetértek, hogy nem akkor kéne milliárdos presztizs beruházásokba fogni amikor kuszaszem és szeretett vezérünk épp szopóágra rakta a teljes gazdaságot és mellesleg az országot is.

Ez így baromság úgy ahogy van akár van benne politikai töltet akár nincs.

"Frigyes"

lyken 2012.10.28. 10:59:52

@WhyCantITouchIt?: "Valószínű a Milla október 23.-i tüntetése miatt mindössze 4 nap alatt elkészítettek egy tervezetet"

Gondolom csak elírás és 369 napot akartál írni.

Lásd: www.youtube.com/watch?v=GSP81Che1X0

Mercel 2012.10.28. 11:07:22

@Lopjunk Mi is Pénzt - Hát Persze (LMP-HP):

Nyugodj meg a legtöbb ember a mi ferinktől is ugyanúgy hányt mint most szeretett vezérünktől.

Mindkettő agyhalott, mindkettő hazudik, mindkettő hatalommániás megélhetési politikus és mindkettőt deportálnám a picsába a sameszaikkal együtt.

(Nem szeretem a hazaárulás kifejezést mert bárkire rá lehet aggatni ha felemeli a szavát valami ellen, de mondjuk orbán és gyurcsány meg a sleppjük közel áll ehhez a fogalomhoz nálam.
A két párt csatája a hatalomért gazdasági és morális csődbe küldte az országot és a teljes lakosságot.
Ez pedig elég súlyos történet mert e két dologból akkor se jövünk ki 15-20 éven belül ha holnap mindkét idióta köddé válik..)

Orbánt zsigerből rühelleni nem jelent automatikus politikai hovatartozást. Rá kéne jönni lassan 2.5 év sz*pás után már lassan nem gondolod?:)
Vagy a hívők kapnak külön keretet a párttól amivel őket mentesítik az agymenések következményeitől?

Mert ebben az esetben megértelek természetesen:)

"Frigyes"

Quaddin 2012.10.28. 11:16:22

@◄ ♥♥♥ Niki ♥ cica ♥♥♥ ►: Hol luxus a kocsikázás? Persze, mostanában az új kocsi drága, és a benzin sem olcsó, de normál esetben azért ez nem luxus...

mojoking77 2012.10.28. 11:17:28

@Mercel: "Vagy a hívők kapnak külön keretet a párttól amivel őket mentesítik az agymenések következményeitől?"
Nem szukseges. A politikailag elvakult idiotak a vilag osszes orszagaban a legbiztosabb alapjai az osszes partnak. Nem tudom, pontosan mi szukseges hozza, hogy valaki azza valjon, valoszinuleg a merhetetlen butasag, egy nagy adag tenni akarassal, es a sajat elet haszontalansagaval kombinalva. Lassuk be, eleg keves ertelmisegi vallik partdroidda, eppen azert mert legalabb az egyik pont kiesik a harombol naluk. Az a szep, amikor egyik masik, magat ertelmesnek tarto kreten megprobalja a partban hallott eszmeket es olcso hazugsagokat sajat gondolataikent beallitani. Sokat mosolygok rajtuk

mojoking77 2012.10.28. 11:21:02

@Mercel: Ja, es persze mindezt partallasto fuggetlenul. Mielott jonnenek a korcsok a "budossidoliberaliskocsog" meg a "tetvesnacifideszviktorfasszopo" szovegeikkel..
Multkor azt hittem hanyatt vagom magam, mikor valahol olvastam, hogy a Fidesz fel akarja darabolni a fovarost, hogy utanna kinevezhesse Debrecent Magyarorszag uj fovarosava....

Gaspar Gil y Pollas · http://www.kulturtapas.com 2012.10.28. 11:21:57

Nem lehet, hogy ez ilyen vicces poszt akart lenni? Mert másként nem tudom értelmezni a dolgot...

......................
www.kulturtapas.com

7&173 (törölt) 2012.10.28. 11:29:17

Milyen látványberuházás ez? A buszsáv az északi sáv jobb szélén, a délinek meg a balszélén. Vagy ez a politikai egyensúly miatt lenne?

azbesztos 2012.10.28. 11:47:51

@Mercel: Te tényleg buzi vagy, hogy mindenről Orbán segge jut eszedbe?

pitybull 2012.10.28. 11:50:24

igen, ez miattad, és a milla miatt történik. ennyire rettegnek attól a kétezer lököttől... :-)

Vinnie Jones 2012.10.28. 11:54:15

Altalaban a szar csak legyet vonz, de az indexes (szar) berbloggolok berblogjainak a berkommenteloit egyszerubb egy rakas szarkent elkepzelni, mint legykent... fejenkent havi netto felmillabol erre telik toletek? Ja, hogy lett acsarkodas!? Akkor mar a nagyuratok egybok orommel nyul a mellenyzsebebe... hmmm...

Tita nick 2012.10.28. 11:54:21

@Gaspar Gil y Pollas: Komolyan gondolta, ez a vicc benne .-)

z 2012.10.28. 11:58:45

Nagyon fontos, hogy ezt most megcsinálják, ezt irónia nélkül mondom. Az alagutat azért temetik be, mert az nem állapot, hogy az Irányi utcán és a Ferenciek terén menjen át az a forgalom, ami a hídra akar felhajtani. Az az utca (mellesleg ott lakom), a Váci utcát keresztezi, ami egy sétálóutca, turistákkal, a távlati terv az lehet, hogy ott autó se nagyon legyen.

Engem pont nem érdekel az, hogy ki szeret úgy munkába járni, hogy végigdönget a belváros legbelvárosibb részén, mert őneki csak úgy lehet eljutni egy kerülettel odébb. Alagút ki- és bevezető nem oda kéne, hanem jóval odébb, hogy autó ott már ne is nagyon látsszon.
Mellesleg az alagút a teret is megosztja, negyed akkora lesz az egész, a metróból felmászva már csak egy kis semmire sem jó holt tér van, ahol a punkok és csövik le tudnak heveredni.
A megnövekedett autóforgalomról meg annyit, hogy gyakorlatilag zsákutca lesz ott (se felhajtás a hídra, a Petőfi utca meg gyakorlatilag behajtani tilos lesz, kivéve buszok), tehát annyi értelme lesz arra közlekedni, amennyire a Veres Pálné utcába érdemes behajtani (tehát kb. parkolni). A forgalom odébb lesz, a Kossuth Lajos utcában, de ezzel egyelőre nem sok mindent lehet kezdeni, max. bevezetni a dugódíjat.

A Ferenciek tere és környéke a belváros legjobban kinéző, boltokkal, kávézókkal, éttermekkel telepakolt sétáló és turistaövezete kellene, hogy legyen, nem egy átjáróház csövesekkel, húggyal és szakadt épületekkel, bedeszkázott boltokkal és 60km-es sebességgel közlekedő autókkal. Az Egyetem tértől a Kálvin téren át a Károly körútig és a Dunakorzóig nagyjából minden belvárosi köztér kinéz valahogy, ezt mát tényleg nem lehet így hagyni.

... a szomszéd tehene is (törölt) 2012.10.28. 12:02:25

Ha majd egyszer átadják a négyes metrót, akkor a sok proli a Kálvin téren fog átszállni az egyik metróról a másikra. Ergo a Ferenciek terének töredék átszálló forgalma lesz. Az üzletek már most is a csődszélén. A Jégbüfé akár be is zárhat, mert olyan rosszak a sütijeik, ami a Belváros szégyene. (Az áraik is.) Szóval ki a fenének építik át? A Belvárosba már manapság se sokan mennek. A Váci utcán csak külföldiek és zsebesek grasszálnak. Mellette a Petőfi Sándor utcában turis boltok. Mi a fenének menjek be, ha a Kökin ott van a legnagyobb Háda?

fantaszta kanaszta (törölt) 2012.10.28. 12:16:55

@z: Nem vagyok abban biztos hogy minden szempontból jobb lesz ott lakni. Akinek autója van, annak pl. nehezebb lesz majd parkolóhelyet találni. A hömpölygő turisták sem olyan csendesek, az utcai teraszokról már nem is szólva. Pláne ha valamelyik romkocsma tulaj is nyit majd egy-két teraszos-udvaros helyet. Érdemes elsétálni a Kazinczy utcába, és megnézni mire számíthattok. A sétálóövezetekből nem lesz parkolási díjbevétel, viszont az önkormányzatnak pénz kell: még több vendéglátóhely kell. Ha pedig túlkínálat van, akkor az árakkal együtt a törzsközönség islejjebb csúszik...
(Valóban alagútat kellett volna már régen építeni, több kivezetővel mindkét oldalon. Miért nem a 4-es metrót építik át az autósoknak?)

Dinnyeköztársaság (törölt) 2012.10.28. 12:20:30

@z: Az Irányi utcába a piaristák terelték a forgalmat, amikor lezárták, ill. nem adták vissza a forgalomnak a Piarista közt! Ez a divat azóta is töretlen, jó nagyokat lehet kerülni a közlekedésszervezőknek hála.

z 2012.10.28. 12:21:48

A másik a biciklis közlekedés, egyébként: tudjátok, hogy lehet az Irányi utcából átjutni a Szabad Sajtó túloldalára (szabályosan)? Hát úgy, hogy lemész az alagútba és ott tekersz át, de ha nem egyenesen mész, hanem mondjuk a rakpart felé, akkor ott balra sorolsz (bicajjal! közben melletted megy el az autópálya-szintű forgalom), onnan felérsz úgy, hogy melletted két oldalról megy a 4 sávos forgalom és a buszok között átsorolsz megint jobbra, mielőtt le tudnál kanyarodni.
Odafelé meg még trágyább az egész, ha nem a járdán mész szembe, vagy nem viszed át a bicajt a lépcsős aluljárón, akkor nem jutsz messzire.
És ez a belváros.
Amúgy ha kerekeszsékesként laksz arrafelé, az már olyan lehet, hogy abba inkább bele se gondolnék (mert eddig a magas padkás járdákről szó se esett). Ugyanez babakocsival, vagy egy 80 évesnek is elég lehet. A belvárosban legyen már a közlekedés egy szinten, lépcsőzni ott kell, ahol napi 100 embernél több nem mászkál. Az aluljárómánia a 60-es évek divatja, mára már illene, hogy a gyalogosok, biciklisek, mozgáskorlátozottak igényeit vegyük figyelembe, ne nekik kelljen a föld alá szorulniuk azért, hogy zavartalan lehessen az autóforgalom.
Egyébként pont a Szabad Sajtó útján az aluljáró után 50 méterrel ott a sehonnan sehová nem vezető zebra, lámpával, ennyit a forgalomnövekedésről...

Lencsés István 2012.10.28. 12:33:33

A Millának nincs mit ünnepelni , ők az ország egyik szégyenei .

z 2012.10.28. 12:57:47

@fantaszta kanaszta:

A Kazinczy utca az más tészta, oda főleg fiatalok járnak éjszakánként, mert más nagyon nincs, csak romkocsmák.
A Ferencieken már ma is inkább kávézók, kiskocsmák vannak, ott a Kárpátia, a Centrál, a paloták, szemben a Buddha Bár meg a többi, ez egy más közeg, bár lehetne ott romkocsma most is, mégsincs.

@... a szomszéd tehene is pont abban téved, hogy nem mennek oda sokan, és hogy nincs is rá igény. Minden nap igazítom útba a turistákat, akik ott kóvályognak és nem értik, mi a fenéért nincs itt semmi, mikor ez a legbelsőbb belváros. Ha élne is a tér és nem egy átjáróház és vizelde lenne az egész (az Irányi, Kígyó, Duna, Curia stb. utcákkal együtt), akkor meg még többen mennének oda (ld. az új Március 15.-e teret, ahová akkor is letalálnak az emberek a sétálóutcákból, ha egy kávézó sincs ott, csak üldögélni, beszélgetni, sétálni - ugyanis egy történelmi belvárosnak ez a feladata, nem a tranzitforgalom átvezetése a-ból b-be, azt amennyire lehet, elkerülőutakon kell megoldani).

Parkolóhelyből miért lesz levesebb? Erről nem volt szó, sőt, több is lehet, ha az alagút eltűnik (most a Ferenciek terén egyáltalán nincs parkolás).

Ha valakit építészeti szempontból is érdekel a téma, nézze meg ezt a bejegyzést, amivel nagyjából én egyet tudok érteni:

taj-kert.blog.hu/2012/10/10/_ilyen_volt_felujitas_elott_a_ferenciek_tere

Prof. Dr. Lencsés István 2012.10.28. 13:07:52

A Belügyminisztérium, az ORFK és a Kormányhivatal sem adott ki közleményt, miszerint Lázár János, vagy PÁV 1-es sofőrje alávetnék magukat poligráfos vizsgálatnak.

A teljesen ellentmondásos hírekkel kapcsolatban. Belső sávban veszteglő autó, középen autó, külső sáv, álló autó, pörgő autó. Lázár vezette autó, Lázár sofőrje sms-t fogadot és Lázár sofőrje sms-t küldött, Lázár sofőrje nem ivott ezt tisztázták, bár hihetetlen, hogy sikerült a vért azonnal értékelni. Lopott autót használt Lázár, na meg a sofőr 10 másodperces szövege: Államtitkár úr! engedje meg, hogy tájékoztassam előttünk egy általunk korlátnak lökött autó, nem fogjuk kikerülni, belemegyek. stb. A közvélemény teljesen értetlen, vajon Lázár, miért nem zárja rövidre a kétkedést, miért nem vállalja a poligráfos vizsgálatot.

Kolompár Slomó 2012.10.28. 13:09:29

Belvárosban nem az autósok érdeke kell, hogy legyen a prioritás. Örülök, hogy ezt végre felismertük és van bátorság megvalósítani. Szánalmas, hogy van olyan paranoiás aki ebben is politikát keres. Szebb lesz a környék és ettől talán a fikázóknak is jut.

Kösz a halakat! 2012.10.28. 13:40:05

Emlékszem mikor kiderült, hogy a Margit híd közepére
lámpát fognak telepíteni egyből beindult a világvége generátor az értelmiség szintjén, hogy százezer km-eres dugók lesznek a körúton meg stb faszság.
Azt lett? Nem lett baszod!
Lesz két lámpa a ferencieken indul megint a sírás hisztizés a sok gyökértől
Tízmillió közlekedés mérnök országa

Muad\\\'Dib 2012.10.28. 13:41:14

Nyugtassatok meg, hogy ez valami vicces blog, mint a modoros, és még véletlenül sem gondolja senki komolyan az itt leírtakat?

Rkhaylitsha 2012.10.28. 13:51:18

@Csepel Irén: Azért elmagyarázhatná valaki, hogy miért jobb, hogy megszuntetik az aluljárót, és helyette zebrát csinálnak. Mert aluljáróban nem ütöttek el még senkit, nem kell megállni amikor piros van, senki nem zavarja a másikat.

Aztán azt is elmagyarázhatnák, hogy mégis hogy az istenbe kellene közlekedni, amikor alig van hid a Dunán.
Arra is kiváncsi lennék, hogy ebben az esőben, meg télben hova tünik a sok okos biciklis. Arra is, hogy a biciklisek nem betegszenek meg, öregszenek meg, vagy esetleg soha nem kell 3 kilonál nehezebb cuccot vinniük? Az miért érdeke a belvárosiaknak, hogy az autók egy kicsivel tovább pöfögjenek az orruk alá, mert pluszban betesznek egy-két lámpát. (A nagyköruton átszinkronizálták a lámpákat, hogy a kombinonak jo legyen. A teljes menetido Moricz-Moszkva csökkent 2 perccel. Ezért cserébe kocsival minden lámpánál állni kell. A lakók meg fulladjanak meg. Miért hivják ÖN-kormányzatnak, amikor csak a saját lakóival baszik ki.

szájhúzó kutya · http://szajhuzokutya.blog.hu 2012.10.28. 13:55:45

Ez annyira tipikusan libsi hozzá állás! Ez olyan mint, A lepuszta, cikis de cserébe full veszteséges Vidámpark területének, hozzácsapása a világszínvonalú és nem mellesleg nem veszteséges Állatkerthez, már az előző rezsim alatt tervben volt, csak baxtak megcsinálni, most embertelen nácizmus! (Védje a fideszt akinek 2 anyja van, de nem minden az ördögtől való ami tőlük jön, ez nyilván nem is Matolcsy ötlete volt:D)

VoluntartistA 2012.10.28. 13:57:41

@◄ ♥♥♥ Niki ♥ cica ♥♥♥ ►:
Nem lehet mindenki olyan szerencsés, mint te, hogy mezítláb is kimehet megetetni a disznókat. Van, akinek nem kényelemből kell az autózás, hanem nincs más választása. Oszt jó napot!

2012.10.28. 14:00:21

Szerintem csak elég lenne egy sima fertőtlenítés a Millások után! Persze egy jó alapos, hogy ne maradjon ott lapos...

halar 2012.10.28. 14:13:32

mielőtt leírta volna a kedves blogger ezt a sok baromságot, nem ártott volna utánaolvasni.
a pénz nagy részét ugyanis az eu adja, semmi köze a millához, hanem egy évek óta alakuló projekt, amitől élhetőbb lesz a belváros.
persze fröcsögni könnyű.

lutria 2012.10.28. 14:13:50

Azért az tuti hogy jó néhány magas beosztású egyén röhög most a millán,hogy miután 100 évre lefoglalták a helyet a rendezvényeikhez,jó pár évig -átépítés miatt- mégsem mehetnek oda és kereshetnek másik helyeket.(amelyek persze már mind foglaltak)

szgy 2012.10.28. 15:01:13

elképesztő hogy ez a tömény demagóg marhaság még mindig címlapon van. úgy látszik ennyit nem ad magára a zindex.

Baluci 2012.10.28. 15:10:24

@◄ ♥♥♥ Niki ♥ cica ♥♥♥ ►: Nem szoktam személyeskedni, de technikailag sokan bíztatnánk orális szexre, kedves Cica!...

Az Utolsó Csillagharcos 2012.10.28. 15:21:51

@z: azt mondod, hogy pont nemérdekel, hogy a város hogyan közlekedik a "Te" környékeden, viszont ahol te laksz, annak hangulatos kis sétálóutcának kéne lennie.

No offense, de mivel megszólítva érzem magam, én meg azt mondom, hogy engem nagyon is érdekel, hogy hogyan fogok munkába járni, és pont nem érdekel, hogy te sétálóutcát szeretnél a kapud alá, holott sosem volt ott ilyesmi.

VoluntartistA 2012.10.28. 15:25:36

@aron_ha:
"a pénz nagy részét ugyanis az eu adja, semmi köze a millához, hanem egy évek óta alakuló projekt, amitől élhetőbb lesz a belváros."

A pénz másik része önerő, vagyis részben Ön és én fizetjük. Az EU-s támogatást talán meg sem kapjuk végül, de át is lehetne csoportosíttatni. Az élhetőség növekedésén épp vitatkozunk, és csak az tűnik egyértelműnek, hogy nem időszerű. Az nem fröcsögés szerintem, hogy megkérdőjelezzük ennek a "fejlesztésnek" az indokoltságát. Ha tényleg évek óta húzódik, akkor miért egy ellenzéki tüntetést követően kerül terítékre a téma és miért kész tényként és miért nem kérdésként? (Ez a kérdés is belefért volna egy borítékba hogy mást ne mondjak.)

halar 2012.10.28. 15:27:19

@VoluntartistA: nem az ellenzéki tüntetés után merült fel, csak nem tetszett eléggé utána olvasni. nagy különbség.

Muad\\\'Dib 2012.10.28. 15:32:43

@VoluntartistA:
"...Ha tényleg évek óta húzódik, akkor miért egy ellenzéki tüntetést követően kerül terítékre a téma és miért kész tényként és miért nem kérdésként?..."

Nem akkor került terítékre:
"...A Ferenciek tere két zebrával lesz gazdagabb
A munkák 2012-ben kezdődnek meg a Ferenciek terén és környékén. A tér átalakításának célja, hogy felszámolják a Pest észak-déli kettéosztottságát. A kétszer háromsávos Kossuth Lajos utcán eddig ugyanis csak aluljárókon keresztül lehetett átjutni, ami így megnehezítette, hogy a környéket térként használják, indokolta az átalakításokat Vitézy..."
index.hu 2011.04.20

"...A tervek szerint a Március 15. tér déli részével párhuzamosan készülhetne el a Ferenciek tere felújítása is. Ezt eredetileg később akarták megvalósítani..."
www.budapestszive.hu 2010.02.08

Tehát már így is késik a projekt. Az pedig nem úgy működik, hogy a már megpályázott pénzt hirtelen másra költjük el. Az olyanokért szokott keményen büntetni az EU...

HgGina 2012.10.28. 15:57:05

@Piraeus: nem gyilkos ült benne. A rendőrnek nem kell a Hummer elé állnia, hanem kényelmesen félig oldalt is állhat. Csak akkor el is tud ugrani, mert helye és lehetősége is van rá. Ez egyszerűen hülye volt. És nem kéne neki az adófizetők pénzéből helikoptereket röptetni. Ha annyira akarják a dísztemetést, dobják össze a kollégái. Ja, hogy akkor csak egy gyalulatlan fadobozra tellene, mert a közpénzt büntetlenül lehet szórni, a sajátot pedig meggondolják? Aha.

Muad\\\'Dib 2012.10.28. 16:21:46

@HgGina:
"nem gyilkos ült benne..."
De igen, most már gyilkos.

z 2012.10.28. 16:50:21

@Az Utolsó Csillagharcos:
Lehet, hogy neked idegen ez a szemlélet, de én nem magam és nem is csak az ott lakók miatt szeretném, ha fel lenne újítva a tér és a környék és nem úgy nézne ki, mint most.
A "sosem volt az" az egy elég erős ferdítés, mert annak tervezték. Vagy nem tudom, hogy mondjuk ezt a képet hogy magyaráznád meg:
mek.oszk.hu/01900/01903/html/index1737.html

Régen volt, igen, de be kéne látni, hogy a történelmi városmag akkor sem autózásra való. Egy szintbe kell hozni, forgalmat lecsökkenteni, fákat, bokrokat, padokat odarakni, élhetővé, gyalog bejárhatóvá tenni. Sokakhoz képest én nem vagyok annyira borsószem kisasszony, hogy csak kocsival a seggem alatt tudjak közlekedni (akkor se voltam az, amikor 40km-ről jártam be Pestre), tehát azt is kibírom, ha nem lesz ott sétálóutca, többek között. Azt viszont nem is csak Budapest, de az ország szégyenének tartom, hogy a főváros legközepe egy lepusztult, kihalt, szétesőfélben lévő tranzitútvonal. Soha, semmilyen más városban nem láttam még ehhez hasonlót se: ha a külsőbb részek lepusztultak ki, arra azért nagyjából mindenhol veszik a fáradságot, hogy legalább a belváros kinézzen valahogy.

A Várhoz pl. semmi közöm, de ha az nézne ki így, akkor arra is azt mondanám, hogy ezt azért ne már.
De persze, inkább dózeroljuk le a műemléképületeket is, mert nem várhatjuk el a polgároktól, akiknek ugye "kisebb gondja is nagyobb annál" (mert mindig ez a duma), hogy ne kocsival menjenek a szomszéd utcába is, ha meg messzebbről járnak, akkor ne pont a kapu előtt tudjanak parkolni.
Nem egy ember mondott már nekem olyat, amikor feljött hozzám, hogy ez az egész rendszer felháborító, a Nyugatitól (!) fél óra volt az út a dugó miatt és parkolóhelyet is 20 percig kellett keresni.
Ilyenkor én csak őszinte gratulációmat tudom kifejezni.

VoluntartistA 2012.10.28. 18:06:46

@HgGina: Remélem a rendőrök tanulnak az esetből és magácska kommentjeiből is, és ha majd kiskegyedet fenyegeti valami vagy valaki, akkor is elegánsan és óvatosan félreállnak, félrenéznek, nehogy az intézkedésük miatt pár Ft kiadás keletkezzen. Maga meg perelje be a bűnöző urakat, ha tudja.
A emocionális érzéketlensége iskolapélda. A tudomány érdekében kérem, hogy az érzelmi intelligencia-skála precíz kalibrálása céljából jelentkezzék a legközelebbi pszichológusnál. Addig meg szégyellje magát.

VoluntartistA 2012.10.28. 18:11:26

@Muad\\\'Dib:
Elismerem, hogy voltak előzmények (nem tudtam, nem figyeltem, bocs), de mégiscsak ismét előkerült a hír, a média felfújta, harsogta és ez a blog is azért született (gondolom). Azonban nem ez a lényeg, de én már beleuntam. Viszlát.

◄ ♥♥♥ Niki ♥ cica ♥♥♥ ► 2012.10.28. 18:33:31

@VoluntartistA: @Baluci: @Quaddin: Kutyát nem érdekli a kínotok. Én sem szarok a tányérotokba. Pedig megérdemelnétek, amiért büdös élhetetlen rákkeltő görénylyukká változtatjátok kényelmi szempontjaitok alapján városunkat.
Ki kellene tiltani az összes gépkocsit legalább a belvárosból. Kizárólag az áruszállítást és a megkülönböztetett járműveket engedném be.

@Baluci: Miért, anyukádat már meguntad orálisan?

főcsévészke 2012.10.29. 15:11:54

A Milla a kendermagos droghuszár vezetőjével együtt menjen aNépligetbe, esetleg a Hortobágyra tömeggyűlni!

Perillustris 2012.10.29. 16:32:59

@Rkhaylitsha: "Azért elmagyarázhatná valaki, hogy miért jobb, hogy megszuntetik az aluljárót, és helyette zebrát csinálnak."

Már az is elég indok, hogy babakocsival vagy fájó lábbal, netán mozgássérültként nem kell levánszorogni. Az pedig csak bónusz, hogy kikerülhető egy közbiztonságilag nagyobb fokú veszélyfaktor.

"Aztán azt is elmagyarázhatnák, hogy mégis hogy az istenbe kellene közlekedni, amikor alig van hid a Dunán."

Nem értem. Én eddig mindig átjutottam, amikor kellett. Gyalog, futva, bringával, tömegközlekedéssel és kocsival is.

"Arra is kiváncsi lennék, hogy ebben az esőben, meg télben hova tünik a sok okos biciklis."

Ilyenkor általában a Karib-szigeteken nyaralnak, de tudok egyről, aki Indonéziában van még pár hónapig.

"Arra is, hogy a biciklisek nem betegszenek meg, öregszenek meg, vagy esetleg soha nem kell 3 kilonál nehezebb cuccot vinniük?"

Több kerékpáros megérte már a többszáz éves kort, de nyilván ezt lehetetlen megállapítani, hiszen fiatalnak látszanak. Nagyon sokuk kifejlesztette azt a különleges képességet, hogy ha pl. hűtőszekrényt kell vinniük, nem kerékpárral próbálkoznak, hanem kocsival viszik el.

"A teljes menetido Moricz-Moszkva csökkent 2 perccel."

Ezt szorozd be az utasok számával.

Iza Béla (törölt) 2012.10.30. 08:26:24

@Rkhaylitsha: " Azért elmagyarázhatná valaki, hogy miért jobb, hogy megszuntetik az aluljárót, és helyette zebrát csinálnak."
Az aluljáró okafogyottá vált. Lehet, hogy pár évig még megóvható az állaga, de utána fel kell újítani. Az sokba kerül, olcsóbb betemetni. Rég nincs ott akkora forgalom, ami aluljárót indokol.

" Mert aluljáróban nem ütöttek el még senkit, nem kell megállni amikor piros van, senki nem zavarja a másikat."
Kit zavar, hogy a sor nem a Puskin mozinál kezdődik, hanem a plébániatemplomnál (el tetszenek feledkezni a Váci utcai zebráról, amit viszont tényleg hülyeség megépíteni, mivel a szintkülönbség amúgy is adott).

"Aztán azt is elmagyarázhatnák, hogy mégis hogy az istenbe kellene közlekedni, amikor alig van hid a Dunán."
Ha így sem tudsz átjutni a hídon, mindegy, hol állsz.

"Arra is kiváncsi lennék, hogy ebben az esőben, meg télben hova tünik a sok okos biciklis. Arra is, hogy a biciklisek nem betegszenek meg, öregszenek meg, vagy esetleg soha nem kell 3 kilonál nehezebb cuccot vinniük?"
Miért zavar? Túl jó nekik?

" Az miért érdeke a belvárosiaknak, hogy az autók egy kicsivel tovább pöfögjenek az orruk alá, mert pluszban betesznek egy-két lámpát."
Szép szlogen, csak nem igaz. Ha idejében megfogod a forgalmat, nem fog bent pöfögni, mert aki már bejutott, tud haladni.

"(A nagyköruton átszinkronizálták a lámpákat, hogy a kombinonak jo legyen. A teljes menetido Moricz-Moszkva csökkent 2 perccel. Ezért cserébe kocsival minden lámpánál állni kell."
A villamos csúcsban 2 percenként jár. Ha 4-5 percet kiszedsz a fordulóidőből az 2 villamos. 2 milliárd forintnyi villamost vettél pár millióból.

Iza Béla (törölt) 2012.10.30. 08:36:34

@z: Az aluljárót épphogy a nagy tömegek mozgatására kell építeni, hogy egy tömegben lehessen kezelni és szétosztani. Ez pedig megmarad, hiszen a metróból fel kell valahogy jönni, az adja a gyalogos forgalom jelentős részét. A sétabékák kisebb részt adnak és eloszolnak a környéken, ráadásul máshol is van zebrájuk, tehát nem igaz, hogy az aluljáró nem megkerülhető. Az viszont igaz, hogy ha ott zebra lesz, akkor egyszerűsödik az egész, a dugó vége pedig pont annyival kerül hátrébb, mint az eleje. Ha tényleg középen lesz a buszsáv, akkor az Erzsébet híd budai hídfőjéhez kerül az eleje, tehát kb. 1000 m-t lehet hátravinni. A túloldalon a BAH csomópontot fogja a jelenleginél is jobban eltömni ez a dolog. Ha azt dugómentesíted, akkor akár már vissza is lehet tenni a budaörsire a buszsávot, sőt, a Hegyalján is lehet egy, mert kapacitást nem csökkent...

z 2012.10.30. 15:26:08

@Iza Béla: A fenti kommentben írod, hogy okafogyottá vált, most meg hogy mégis kell.
A metró miatt persze, hogy kell, de azért a felszínen is össze kéne kapcsolni a Váci utca 2 részét.

@Rkhaylitsha: Ha csak a rossz idő miatt, meg azért járnának kocsival az emberek, mert betegek, cuccot visznek stb., akkor szerintem ötödennyi autó lenne. Állj ki egyszer a kellemes 22 fokba az út mellé és figyeld meg, mennyi szép, fiatal, erős ember ül egyedül a kocsijában a város közepén.
Nem azt mondom, hogy ne lehessen, lehet, oké, de az én véleményem az, hogy ne az ő igényeik legyenek az elsődlegesek egy belvárosban. Én amúgy bringázni szoktam de most épp el kell indulnom itthonról és hideg van, úgyhogy elsétálok a villamosig. Persze a fűtött autóban kényelmesebb lenne ez a 20 perces út, de azért majd kibírom valahogy.

Iza Béla (törölt) 2012.10.31. 06:42:27

@z: A közúti aluljáró okafogyott, a gyalogos nem. Ez le volt írva, ha kell még segítség, szólj.

lüke 2012.11.02. 21:35:58

de szép itten az a közösségi tér!
minek is a kettéosztottaknak?

Kuruttya 2012.11.21. 20:29:45

Ennyire buta posztot rég olvastam. Komolyan.
süti beállítások módosítása