HTML

Lélegeztetőgép

Friss topikok

Így lopnak mobilt a metrón - A magyar rasszizmus igazolása

2012.10.27. 17:04 Mélyszegény

Sajnálatos módon ismét nyilvánosságot kapott egy elszigetelt eset, ahol egy fiatal srác - talán roma, talán nem - mobiltelefont zsákmányol a budapesti metrón. Sokan rögtön igazoltnak látják, hogy mindenféle ocsmány, a történelem szemétdombjára került szólamot hangoztassanak.

1. Mi bizonyítja, hogy nem megrendezett a történet?

2. A hölgy miért nem vigyázott jobban a telefonjára? Épeszű az ilyen? Biztos cigányozott.

3. Semmi, de semmi nem bizonyítja, hogy roma származásúak több hasonló - vagy erre emlékeztető - bűncselekményt követnének el.

4. A magyarok között jóval több a bűnelkövető, mégse beszélhetünk magyarbűnözésről, vagy mégis?

178 komment

Címkék: bűnözés rasszizmus demagógia

A bejegyzés trackback címe:

https://lelegeztetogep.blog.hu/api/trackback/id/tr664873423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

yves larock 2012.10.29. 11:07:59

ironiaban nem az ironoklaknak...

erdekes stilustanulmany az olvasni alig tudo es szoveget ertelmezni keptelen embertarsainktol...
:))))
akinek nem esett le,hogy a poszter a lendvai cuccalista ildi neni stilusaban ironizal az vegye elo surgosen az altalanos iskola 3.as magyar nyelv es irodalom tananyagat...

joreggelt abszurdisztan...

Szűtté mamá? Szűjjé! 2012.10.29. 11:09:38

"1. Mi bizonyítja, hogy nem megrendezett a történet?"
Talán az bizonyítja, hogy a híradások szerint felismerték és elfogták az elkövetőt, mert a 8. kerületi rendőrségen elég jól ismerték. Biztosan gyakran szerepel ilyen megrendezett jelenetekben.

Nos, remékem, hogy ez a blogbejegyzés alapveteőn csak a kattintások számának növelése érdekében született (arra mondjuk nagyon jó), különben minden szempontból kártákony. Nem kéne ezt a témát forszírozni már.

SemBoga 2012.10.29. 11:12:11

@DocHoliday:

"10 évvel ezelőtti felmérés szerint az akkori börtönparancsnokok az elítéltek 60%-át tartották roma származásúnak (frissebbet nem találtam hirtelen). Most akkor miről is beszélünk?"

hogy a magyarok esetében jóval gyakoribb a felfüggesztett, mint a letöltendő ítélet :)

DocHoliday 2012.10.29. 11:23:03

@SemBoga:

Lehet, hogy így van. Ennek nem néztem utána.

Anti Anyag (törölt) 2012.10.29. 11:45:42

Ügyes. Statisztikát nem szabad vezetni, de a blogger megállapítja, hogy jóval több a magyarbűnöző mint a cigány. Igy könnyű.

Azért a sittre még szabad menni, nézzetek be a cellákba, 80-90% cigány.

Sőt, este szabad sétálgatni nektek a cigányos helyeken is.

==T== 2012.10.29. 11:46:09

Elszigetelt eset? A gyerek állítólag évek óta játsza ezt több BKV járaton. Nyaklánc, mobil, ami akad.

fidesz = házmesterek pártja 2012.10.29. 11:50:58

@ormány triktor: mindenesetre roppant érdekes, hogy valaki ennyire biztosra ment, hogy videóra vette az egészet. Netán rendőr készítette a felvételt, mert ismerte az elkövetőt?

@Anti Anyag: lehet, hogy cigányok közé szívesebben mennék, mint közétek? Valahogy a náci söpredéktől mindig jobban tartok, mint a cigányoktól.
Cigánnyal katonakorom óta nem volt bajom. Nemcigánnyal annál több. Pedig nem vagyok cigány. Akkor ez hogy is van?
Fajtádbéli kötött már belém, amikor elszaladtak a rendőrök elől és épp nem volt jobb szórakozásuk.
Kellett már tartanom a hozzád hasonlóktól, mikore egy fradi-újpest után véletlenül egy villamoson utaztam a csőcseléketekkel. Azok közt sem láttam cigányt, csak kopaszokat.
Próbált tőlem lopni is egy szép szál szőke magyar.
És sorolhatnám...

dr. saint555 2012.10.29. 11:54:59

A cikk íróját szívesen ideköltöztetném a közelünkbe, ahol már fényes nappal sem mehet gyerek, nő, idős, beteg, gyenge fizikumú ember végig az utcán. Mert megverik, megerőszakolják, kirabolják, vagy csak úgy heccből leköpik a testvéreid. Itt elmerenghetnél barátom, hogy hány roma és hány magyar fogja havonta ezeket a dolgokat a te vagy családtagjaid, barátaid sérelmére elkövetni. Gyökér.....

Alikam 2012.10.29. 11:58:46

Mi van?:))))))))))))
Asszonyga talán roma talán nem, egyrészt a roma az cigány szó, a magyar nyelvben megvan a roma származásúra a szó: cigány.

Másfelől meg honnan jöttél te a Marsról? Ja igazad van, nem cigány, hanem piréz volt ez, végülis ha jobban megnézem tényleg...

Megrendezett? Hát sajnos ez az ipse hivatalos rendőrségi források szerint is pontosan ugyanilyen módszerekkel lopott már a videó előtt is. Megrendezték hogy aztán a rendőrség elkaphassa, igaz?

Magyarok között több a bűnelkövető? Huh, ez meredek, mégis mire gondolsz? Adócsaló biztos több van mert a magyarok dolgoznak, és hát csak az tud adót csalni akik dolgozik.

De erőszakos, életellenes bűncselekményekben és lopásban bizony a cigányok viszik a prímet.

És tudod mit? Inkább csaljnak el tőlem 10.000 forintot mintsem, hogy szúrjanak hasba 1000 forintért...

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2012.10.29. 12:01:48

1. Nem megrendezett jelenet volt. A videó csütörtökön készült, szombaton elfogták az elkövetőt, egy hétfői hasonló esetet is bevallott. A hírek szerint a 9-es buszon arany nyakláncot lopott és 2007-ben elítélték hasonló ügyben.

2. A lopásra nem mentség, hogy nem vigyázott valaki a telefonjára.

3. A roma származásúak rendszeresen lopnak mobilt Pesten a BKV járművein. Ha egyszer lopnak tőled is, mindenképpen tegyél feljelentést és a rendőrségen egy halom fényképből kell majd kiválasztanod, ki volt az.

4. Jó lenne egy statisztikát látni az arányokról. X roma származású Y bűncselekményt követett, ez Z darab ezer főre, ugyanez nem roma származásúakra is. Akkor majd lehet vitázni, de amíg nincs ilyen, addig csak az üres vagdalkozás megy.

Alikam 2012.10.29. 12:03:28

@Tomi from Space: nem az, hanem provokálás. De hát saját magát röhögteti ki a blogíró...

fovarosi.blog.hu · http://fovarosi.blog.hu 2012.10.29. 12:05:49

@online távmunkás: 4.-hoz: Ilyen statisztikát soha nem fogsz látni, két okból. Egyrészt nincs olyan nyilvántartás, hogy ki a roma és ki nem, másrészt ez egy "soft" kategória, éles határok nélkül. Ha valakinek az anyja cigány volt, az apja meg "fehér magyar", akkor a gyerek az mi? Itt nem lehet éles határokat vonni.

Alikam 2012.10.29. 12:11:16

@fovarosi.blog.hu: "nyja cigány volt, az apja meg "fehér magyar""

Na én most megmondom neked, hogy ennek a száma bővena statisztikai hibahatáron belül mozgona. Vagy hány ilyen párocskát láttál már? Én egy kezemen meg tudom számolni pedig jártam már cifra helyeken.

Nyilvántartás pedig van, csak nem hivatalos és nem közreadható.

fidesz = házmesterek pártja 2012.10.29. 12:12:41

@newtehen (egyszerű mint a faék - de működik): ha a náci fajtátok rassznak számít, akkor de... Egyébként nem.

ballus 2012.10.29. 12:14:20

Nekem azért szöget ütött a fejemben az, hogy aki a videót készítette, miért indította el a felvételt?

1. Sejtette, hogy mi fog következni. De akkor miért nem figyelmeztette a lányt?
2. Tudta, hogy mi fog következni, ez esetben már bűnrészesség kategóriája is lehet.
3. Véletlenül volt bekapcsolva. Akkor viszont miért nem a saját lábát fényképezte? Elég életszerűtlen, hogy mozdulatlanul tartja valaki úgy a telőját, hogyha nem szándékosan ügyel arra, hogy ne mozogjon.
4. Már őt korábban kirabolta ugyanez a tag, és így akart bosszút állni. Nos, akkor meg úgy kellett volna állnia, hogy ne tudjon elszaladni.
5. Egyéb. Ezt nem tudom megmondani.

Nem azt állítom ezzel, hogy megrendezett jelenet, de a kérdés marad. Miért forgott a felvétel?

tusuanzen 2012.10.29. 12:17:01

srácok ez egy klikk és komment generátor poszt....

ne toljatok pénzt az index zsebébe....

fidesz = házmesterek pártja 2012.10.29. 12:17:03

@Alikam: szerintem a legtöbb cigányról manapság max. genetikai vizsgálattal lehetne kideríteni, hogy cigány. Szóval csak óvatosan az elméleteiddel!

Cigányozóknak egy igazi cigány képe: www.balasrobert.eoldal.hu/img/picture/30/fonogram2009_deak_bill_gyula_eletmudij_dkoko20090211002.jpg

Mert ugye az arcára van írva a származása? :-D

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2012.10.29. 12:17:27

@fovarosi.blog.hu: Én tudom és a bűnügyi nyilvántartásból is törölték a romák megkülönböztetését, mert így a Kádár-rendszer egy csapásra megszüntette a cigányok bűnözésével kapcsolatos problémákat :)

Azért az vicces, hogy a 2001-es népszámláláson találtak 190 ezer magát cigánynak valló állampolgárt, amikor a becslések szerint 500-800 ezren éltek Magyarországon. Egy 2000-es szociológiai felmérés szerint a cigányoknak csak a 37%-a vallja magát cigánynak.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2012.10.29. 12:18:05

@ballus: esetleg rendőr volt (?)
Még aznap el is kapták a csókát.

Alikam 2012.10.29. 12:18:25

@ballus:

Még ha tudta is mi fog következni, helyesen tette, hogy nem figyelmeztette a nőt és hogy nema kadályozta meg.

Bármelyik esetben baszhatták volna az egészet mert másnap megint kezdte volna előlről.

Egy ilyen bizonyíték csak akkor ér valamit ha a bűncselekmény megvalósítása látszódik illetve maga a bűncselekmény meg is történik.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2012.10.29. 12:21:07

@A fidesz a betegek kiirtására készül: "Cigánnyal katonakorom óta nem volt bajom."
Csak egy gyors kérdés. Találkoztál cigánnyal katonakorod óta?

Alikam 2012.10.29. 12:21:11

@A fidesz a betegek kiirtására készül:

"szerintem a legtöbb cigányról manapság max. genetikai vizsgálattal lehetne kideríteni, hogy cigány. Szóval csak óvatosan az elméleteiddel!"

Ezt a mondatodat felhasználhatopm máshol? Ez epikus, nem szeretném, hogy kárba vesszen!

ballus 2012.10.29. 12:23:14

Alikam, ebben részben lehet valami, de én inkább annak örültem volna, ha szólnak, vigyázzak. Így lehet, hogy a gyerek rács mögött van, de a telefonnak annyi.

A rendőr nem jutott eszembe. Bocsánat.

GrofZero 2012.10.29. 12:23:38

Egy ilyen metrónak az árából jópár lélegeztetőgépet lehetne megvenni!!! És lélegeztetőgépen sokkal nehezebb mobilt lopni mint metrón!!!

anyadapad 2012.10.29. 12:30:54

@Leonaprofi:
" mert nem azt osztod aki a blogot írta, de ez fel se tűnt neked." Olvassál már vissza, hogy a először a cikkírónak írtam, majd válaszoltam a másik srácnak aki okoskodott, szóval ezt elvétetted, leonaprofi LOL.

Cinkes 2012.10.29. 12:31:21

Elszigetelt eset, na persze...
1. a srácot később letartóztatták.
2. nem tudom, hogy a karhoz bilincselős módszer mennyire elterjedt.
3. ha megnézed a börtönstatisztikákat bizony arányaiban több cigány ül mint fehér.
4. az arányok, ugye.

sanya64 2012.10.29. 12:31:55

Akik szerint ez egy paródiablog, vagy valami liberális hülye agymenése, vagy provokációs célú örömködés, na azok tévednek...
utánaolvasva ugyanis két pillanat alatt világosan kiderül, hogy ez valójában csak a szokásos veszélytelen buta szektás mszp-s önjáró hülyeség, semmi több...
))

Mélyszegény 2012.10.29. 12:39:13

@Cinkes: Letartóztatták, ó tényleg? Micsoda véletlen! Őt bezzeg megtalálták!

Csak nekem bűzlik ez a story? Esetleg Pintér akciója volt, hogy ezzel is javítsa a közhangulatot, és a valóban nagy problémákról terelje el az emberek figyelmét?

Hm!

KovA 2012.10.29. 12:47:08

Megvannak minde társadalmi csoportnak a jellegzetes bűnözési módszerei.
A népességbeli arányaihoz képest magasabb a cigány bűnelkövettő.
Az összes okozott kárban valószínűleg magyarok vezetnek - azok is nyakkendősök
A cigányokra csoportosan és egyének ellen elkövetett bűnözés a jellemző: lopások betörések, fosztogatások.
A népességükhöz képest nagyobb arányban mint a magyarok.
Viszont a milliárdos korrupciók - közvagyon terhére történő ügyeskedések már nem a cigányokra jellemző.
Ez utóbbinak következménye azonban a társadalom romló állapota ami viszont ösztönzője a cigánybűnözésnek is.

radikalisviccek 2012.10.29. 12:48:17

Irónia, baszdmeg.

Ilyen volt a náczivadász is, amíg ki nem nyírták.

Cinkes 2012.10.29. 12:49:05

@Mélyszegény: ha videóra veszik és feltöltik facebook-ra nem csoda, hogy megtalálják...
Ennek az egésznek én nem látom a közhangulat javító hatását. Elkaptak egy cigány csávót, egy kis értékű lopással... ez még a jobbikosoknak sem jelent semmit.

purga · http://horrormirror.blog.hu 2012.10.29. 12:50:14

"4. A magyarok között jóval több a bűnelkövető, mégse beszélhetünk magyarbűnözésről, vagy mégis?" - erre szeretnék kérni valami statisztikát, ami ezt a kijelentést alátámasztja.

Amúgy ez a blog szánalmas, klikkgenerátor, biztos szép olvasottságot hoz. Mint a kétfejű birka, mert olyat is ritkán látni.

Viszont a Fidesz erősítéséhez tökéletes, mert ezek az írások emlékeztetnek arra, hogy anno hogy is jöhetett létre az a bizonyos 2/3-ad. Ha ez a cél, akkor elismerésem, nagyon ügyes:D

Anti Anyag (törölt) 2012.10.29. 12:51:33

@A fidesz a betegek kiirtására készül: Ja hogyne. Téged csupa náci üldöz, a metrón is azt figyeled, van e náci a hátad mögött, de minden fehér gyanús.

Beteg vagy te nem liberális, már a nickeden is látszik.

Zalai Tamás 2012.10.29. 12:55:24

A gyengébbek kedvéért: aki még mindig nem érti, hogy miért videóztak: a roma csávó furcsán viselkedett, drogosnak, kábultnak látszott, ezért vették fel. A felvételt készítők sem tudhatták, hogy lopás lesz a vége, hanem a furcsa viselkedést rögzítették. Meg kell nézni azt az arcot. Ennyi.

Itt a cikk róla, ebből kiderül. Ott vannak a beszámolók is. Utána lehet nézni.
index.hu/belfold/2012/10/27/igy_lopjak_a_telefont_a_metron/

Borpince 2012.10.29. 12:56:48

", ahol egy fiatal srác - talán roma, talán nem - "
LOL

Zalai Tamás 2012.10.29. 12:59:58

@A fidesz a betegek kiirtására készül:

Cigány bandától is lehet félni, meg randalírozó náci csőcseléktől is. Egy randalírozó cigánybandától azért jobban félnék egy sötét, kihalt utcában éjjel.

Viszont általában a cigányok viselkedését nem a szélsőséges magyarokéval kell összehasonlítani. Átlagosan 100 cigányból több veszélyes, mint 100 magyar. Nincs róla statisztikám, de ezt a legtöbb ember tapasztalhatja Magyarországon, akár a 4-es-6-os villamoson a körúton, akár egy kis faluban, ahol romák is laknak nagyobb arányban.

mikka 2012.10.29. 13:14:54

Érdekesnek találom azokat a "liberális" hangokat akik arról regélnek állandóan hogy a cigányok el vannak nyomva, hogy nem kapnak teret..és egyenlőtlenül bánnak velük a magyar társadalomban. Ma délben Gyozike és neje plusz egy ismeretlen kaptak 1.5 evet 3 évre fölfüggesztve 20x millió forint adó elcsalása miatta kiszabható 12 évből. Nos, nem azzal van bajom hogy nem kapott 12 évet. Azzal inkább hogy a lehetséges 12 évből 1.5 függesztve mennyire röhejessé teszi az igazságszolgáltatást.. Tele van romákkal a tv, legyen az kereskedelmi vagy közszolgálati tehetségkutató, a bulvár sajtó, a politikai sajtó..és az utca is. 1.5 év fölfüggesztve nem büntetés egy ilyen súlyos adócsalásnál, és nem mutat jó példát se magyarnak se cigánynak. Kedves liberális honfitársaim, ha ettől a véleménytől rasszista leszek , akkor büszkén vagyok az.

fidesz = házmesterek pártja 2012.10.29. 13:15:20

@Zalai Tamás: na látod, ebben nem vagyok biztos.
(az arányokban).
Hogy a bandába verődött, randalírozó cigányoktól is tartani kell, azt sohasem vitattam. Viszont hogy ez a cigány származásukból eredne, azt igen.
Hivatkozhatnék itt a sorkatonai szolgálatom alatt tapasztaltakra, ahol két hét alatt egyformán aljas, erőszakos patkány lett mindenkiből, aki hajlamos erre. És nem az határozta meg, hogy ki cigány és ki nem...

renz 2012.10.29. 13:16:32

Talán roma volt, a bejegyzés írója viszont biztosan egy balfasz.

1. Már el is kapták, többszörösen visszaeső, büntetett előéletű.
2. Nonszensz, nettó baromság. Ha előveszem a telefont a zsebemből, akkor már nem vigyázok eléggé? Hogy mi?!
3. Ez is nettó baromság. Már csak azért is, mert a bűnügyi statisztikákban sajnos ritkán van olyan beikszelhető mező, hogy cigány. Ha lenne, akkor már elzavarták volna az országból mindet.
4. Ez a csúcsok csúcsa. Dolgoztam börtönben, úgyhogy erre bátran tudom mondani, hogy liberális hazugság. Tökölön dolgoztam (fiatalkorúak és börtönkórház), ahol 90% felett(!) volt a cigányok aránya.

mens sana 2012.10.29. 13:17:06

Hú, ez a gyerek be van állva, mint a bot. Na ez itt tipikus addikt viselkedés. Aki függő, az bizony ilyeneket csinál, leüti akár a saját nagyanyját is, ha kell. Ennek már rég nem a cigánysága a gond, hanem az anyag. Nem fog sokáig élni.

Mérges 1234 2012.10.29. 13:19:25

Azt kellene észreveni a sok PC csávónak, hogy azért erősödnek a radikálisok, mert az emberek tudják, a saját bőrükön érzik, hogy hazudnak nekik a cigánysággal kapcsolatban.

Sokáig akarjuk elhalgatni az igazságot akkor, az robbani fog.

Az igazság elhalgatása nem használ a kérdésnek, de még maguknak a cigányoknak sem.

De csináljátok csak, mosdassátok a szerecsent. A cigány bizonyára nem azért lopott mert cigány számrazású, hanem azért, mert tanulatlan, szerencsétlen, akinek nem igen van más választása. Abban, hogy ezekből meg sok van igen komoly része van az álliberális közgondolkodásnak, ami sokáig meghatározta, meghatározza a közgondolkodást a cigányokkal kapcsolatban.

Case · http://streetartbp.hu/ 2012.10.29. 13:24:03

Ez a blog miért létezik?
Viccnek gyenge ez is, a többi poszt is, abba meg nem akarok belegondolni, hogy ezeket tényleg komolyan is gondolja a kedves blogíró.

kérődzőgiliszta 2012.10.29. 13:28:54

Finnországban a népesség 1%-a, míg a börtönnépesség 90%-a roma.

Nick Reevers 2012.10.29. 13:35:23

...engedjétek már meg, hogy azt gyűlöljek akit én akarok...köszönöm...

öt görög 2012.10.29. 13:36:49

jó kis poszt ez:)

amúgy "magyarbűnözés"-ről azért sem beszélünk, mert ez Magyarország és nem cigányfölde - vagyis az a fogalom simán "bűnözés".

Irorszagi Balazs 2012.10.29. 13:37:27

a posztolo csak a fajtajat vedi! Ne bantsatok! ;-)

sárospataki 2012.10.29. 13:40:18

uhh, a zemberek nagyon nem értik az iróniát.

Kuruttya 2012.10.29. 13:40:43

Először azt hittem, hogy komoly, de aztán rájöttem, hogy nem.

zoliopata 2012.10.29. 13:42:28

Érdekes,hogy valakinek feltűnt a csóka a metrón és filmezte a mobiljával.Biztosan azért,mert a metróba jegy nélkül nem lehet lejutni.Ha egy cigány ennyit áldoz rá.biztosan készül valamire.

jelentéktelen alak 2012.10.29. 13:45:32

Szánalmas ez a cigányozás / magyarozás. Nem tök mindegy, hogy mekkora az aránya a bűnelkövetésnek a kétfülűek között? Egyszerűen el kell kapni azt, aki vét a szabályok ellen és megbüntetni. Aki meg akar tisztességesen élni, annak teret kell hagyni hozzá. Nem volna szabad ebbe a származást bele keverni. Nem azért kell valakit utálni, mert cigány, vagy magyar, hanem azért, mert úgy él, ahogy.

anyadapad 2012.10.29. 13:45:42

m1-en a szemközt c. műsorban is ilyen ferdítés megy, azok után simán elhihetjük, hogy van olyan ember aki ezt a cikket komolyan vette..

zoliopata 2012.10.29. 13:48:13

@Marco Soprano: Biztosan azért,mert a metróba jegy nélkül nem lehet lejutni.Ha egy cigány ennyit áldoz rá.biztosan készül valamire.

solesz · www.index.hu 2012.10.29. 14:03:02

azért van a blog nevében a lélegeztető gép, mert az kerül elő minden demagóg üzenetben...

a blog tartalma görbe tükör. a poszt nem vicc.

a kommentek mutatják a társadalmi feszültséget...
a mentális állapotot

az agy/izom kvóciens az izom oldalára billen el.

willdataa 2012.10.29. 14:06:40

Elszigetelt eset??? Mindjárt leszakad a plafon!

willdataa 2012.10.29. 14:13:07

Állítólag már többször elkövetett hasonlót, de akkor erről miért nem lehetett hallani? A cionista média és sajtó miért titkolja az ilyen eseteket?

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.10.29. 14:13:46

Szerintem a magyarbűnözés létező és igen veszélyes jelenség. Amikor kettő darab üzletem volt Mo-n, folyton harcoltam a magyarbűnözéssel.

willdataa 2012.10.29. 14:15:12

@jelentéktelen alak:

Nem tökmindegy. Mert amelyik fajta körében sokkal több a bizonyos típusú bűncselekmény, annak egyedeivel adott esetben óvatosabbnak kell lenni ha nem akarjuk veszélyeztetni szeretteinket és magunkat.

willdataa 2012.10.29. 14:16:59

@Mérges 1234:

Olyan nincs hogy tanulatlan mert nemigen volt más választása. Járt iskolába csak nem figyelt, bandázott, verekedett, kimaradt, lógott, nem végezte el majd végül bűnözött. Saját döntése miatt lett bűnöző, senki nem kényszerítette rá.

von Putri 2012.10.29. 14:21:38

Már vártam ezt az írást, ami megpróbálja szétkenni a szart az egész társadalmon, csak hogy mentegesse a bűnelkövetőt

dzsingiszkán1227 2012.10.29. 14:25:49

Szent ég! ez a poszt büntet, na tanulás után még visszatérek leírom a véleményem, ami jóval közelebb fog állni a valósághoz szerintem, bár már előttem is sokan megtették!

kispestipeti 2012.10.29. 14:32:53

@A fidesz a betegek kiirtására készül:
akkor neked a cigány többségű településrészek egyikébe kellene nagyon gyorsan költöznöd, hogy biztonságban érezd végre magad.

Mad Mind 2012.10.29. 14:38:50

Mi bizonyítja, hogy hülye vagy? A megírt cikk.

Mérges 1234 2012.10.29. 14:41:17

@willdataa:

Saját döntése, de szülői minta követése leginkább.

Én képes vagyok sajnálni őket, mert talán lehet is, de ne essünk át a ló túloldalára. Azaz ne mentegessük őket éjjal nappal, és igenis olvassuk rájuk a hibáikat.

főcsévészke 2012.10.29. 15:03:11

Genetikailag degenerált faj, hiszen folyamatosan egymást "közösülik" Szocializálásuk majdhogynem reménytelen.

Mérges 1234 2012.10.29. 15:06:14

@főcsévészke:

Ez modnjuk meg erős.

Maradjunk annyiban, hogy szocializációs szintjük béka segge alatt van, és az összes probléma ennek a folyománya.

Nem faji kérdés ez, hanem kúlturális, más kéréds, hogy ez a kultúra fajhoz köthető....

rostás ezékiel 2012.10.29. 15:08:42

"Elszigetelt eset" ám az a metéltfaszú Jordán-pozitív fajvédő gázkamraszökevény öregapád.

Mérges 1234 2012.10.29. 15:13:00

@rostás ezékiel: :D :D :D :D :D

Megint ott a baj, hogy az egyik oldal ma született bárányoknak állítja be őket, a másik meg vérengző vadálatoknak.

Közben az igazság elvész.

Gerilgfx 2012.10.29. 15:14:55

ez a blogbejegyzés bizonyítja, hogy még mindig vannak ilyen elszigetelt bal oldali szélsőliberális retardáltak, akik ki akarják írtani a magyar fajt.

fidesz = házmesterek pártja 2012.10.29. 15:16:59

@kispestipeti: mert a csürhétek nem szokott vonulgatni ott, mi?

@Mérges 1234: te tényleg ennyire buta vagy, vagy direkt csinálod? Senki sem állítja be a bűnözőket ártatlanként! Mindössze arról van szó, hogy aki gazember, az nem azért gazember, mert cigány.
Miért olyan nehéz ezt megérteni?

fidesz = házmesterek pártja 2012.10.29. 15:18:05

@Gerilgfx: ja... a "magyar" fajod meg legalább megtanulhatna magyarul, ha már magyarnak hazudja magát! Baszomanyádat, két sorban ennyi helyesírási hibát egy elsőben ötször megbukó cigánygyerek sem vét!

Mérges 1234 2012.10.29. 15:24:38

@A fidesz a betegek kiirtására készül:

Én egyáltalán nem vagyok ennyire buta, én tökéletesen értem ezt a problémát. Szerintem jobban, mint te.

Írtam, én is egyértelműen nem faji kérdés ez, hanem kultúrális, szocializásciós, gazdasági.

Ami viszont tény, hogy ez a probléma egy bizonyos fajú embereket sokkal inkább érint, mint másokat. Ezt viszont folyamatosan probálja tagadni a méida évek óta, és ez természetesen radikalizmust szül.

Nem tudom, hogyan de segíteni kellene a romákon, addig amíg lehet, de egy nagyon fontos része lenne még ennek dolgoknak, nekik maguknak is akarni kellene ezt. Sokan akarják, sokan nem.

Amíg a média nem beszél öszintén a cigány kérdésről, adig mindig is lesz tere a szélső jobb vagy szélső bal liberális eszméket valóknak, ezt kellene megérteni.

Euscorpius Hungaricus 2012.10.29. 15:25:19

"Sajnálatos módon ismét nyilvánosságot kapott egy elszigetelt eset"

Jézusom, hol élsz?!?!?! Melyik burokban? Hegyvidék? Audi vagy BMW? Két- vagy háromszintes kuckó? Két- vagy háromméteres kőfallal körülvéve? Utcán jártál mostanában? Biztos nem jártál Tiszabőn vagy esetleg egyik-másik borsodi kistelepülésen! Nincsen egy tanító vagy tanár ismerősöd sem? Esetleg rendőr? Esetleg önkormányzati, szociális , vagy tűzoltó, akinek a kábelégetések miatt bizonyos helyekre hetente kell kijárni? ÁÁÁ, de mi a fenének írom le mindezt? Aki ilyen bolond, az úgy sem lát a szemétől!

mcc 2012.10.29. 15:26:39

Amúgy semmi gond, beszéljünk magyarbűnözésről. Akkor viszont még élesebb lesz a különbség, és az nem fog tetszeni. Akkor az lesz, hogy 'csak bűnözés van'. Ami meg baromság, a bűnmegelőzésnek tekintetbe kell venni a szociokulturális környezetet, vagy szakmaiatlan lesz, és nem előz meg semmit. Nehogy már egy késelés vagy egyéb jellegzetes elkövetési mód esetén az egész városban egyforma erőkkel kelljen keresni a tettest, csak mert a jogvédők úgy szeretnék.

fidesz = házmesterek pártja 2012.10.29. 15:32:18

@Mérges 1234:
"az egyik oldal ma született bárányoknak állítja be őket"
Ezekszerint arra sem emlékszel, hogy mit írtál pár perccel korábban...

@mcc: úgy kapásból megnézném, hogy pl. a parlamenti képviselők közt (főként a fideszesek közt) mekkora arányban képviseltetik magukat a tisztességes emberek a fehérgalléros bűnözőkkel szemben! :-D
(és egy kicsit félretenném azt, hogy jogilag bizonyítható-e... Ez utóbbira példa mondjuk a manyup pénzek elrablása, vagy amit pl. arrogáns tóni művel az V. kerülettel stb.)

Gerilgfx 2012.10.29. 15:32:20

@A fidesz a betegek kiirtására készül: most számoljam össze, hogy te is hány hibát vétettél, vagy felakasztod magad önként?

fidesz = házmesterek pártja 2012.10.29. 15:32:58

@mcc: bocs, lemaradt, hogy ezzel csak azt akarom mondani, egy cigányputriban sokkal több tisztességes embert találsz, mint a parlamentben.

fidesz = házmesterek pártja 2012.10.29. 15:34:50

@Gerilgfx: számolgasd és égesd magad nyugodtan! :-D
És apró különbség kettőnk közt, hogy én nem szoktam magyarkodni, mi több, letagadom a fajtád miatt, hogy közöm van a "magyar" csürhéhez. (Idézőjel azért, mert ugye a mocskos fajtád rendszeresen meg akarja mondani, hogy ki a magyar és ki nem, ergo a definíciótok szerint magyar=náci)

Gerilgfx 2012.10.29. 15:37:48

,,letagadom a fajtád''

nos, az jó, mert a régi nagy balos gondolkodók szerint nincs olyan, hogy fajta, és nincs olyan sem, hogy nép.

bízom benne, hogy legalább a saját ideológiád sikerül egy nap elsajátítanod, őszintén mondom, drukkolok neked :P

Mérges 1234 2012.10.29. 15:39:17

@A fidesz a betegek kiirtására készül:

De emlékszem én, csak sok gondolat kavarog ezzel kapcsolatban a fejemben.

Sokszor hallom a médiában, a mai napig, hogy ők mind üldözöttek és szerencsétlenek, akiken csak még több pénzzel lehet segíteni. És szinte soha nem hangzik el, hogy a kialakult helyzethez ők maguk is jócskán hozzájárultak.

Bár, a múltkor láttam valami videót, ahol egy cigány nő azt mondta ő nem is csodálja, hogy nem szeretik a fajtáját, látva mit művelnek a falúban társai. Igaz ennek a nőnek volt munkája.

De biztos én vagyok a hülye. Mert megpróbálom kicsit is józanaból látni a dolgokat.

Leírom megint, mert nem félek kimondani az igazat, a cigány közül nagyon sokkal probléma van, mert nem képzettek, mert nincs munkájuk, és így tovább. Mindemelett a jobbik által képviselt írtsuk ki őket, zárjuk táborokba, nagyon durva véglet. És igenis el kell ismerni, hogy sok olyan cigány van, aki valóban erkölcsileg magasabb szinten van, mint itt sokan.

By the way Hogy állsz a rokkantnyugdíjasok kiirtásával?????? :D

Gerilgfx 2012.10.29. 15:40:35

@Mérges 1234: psszt, épp most engedi rájuk az ideggázt

Mérges 1234 2012.10.29. 15:41:29

@A fidesz a betegek kiirtására készül:

Jó lenne ha azt is észre vennéd, hogy nem úgy van, hoyg a Fideszek között több a fehérgalléros, hanem úgy vagyon, hogy a politikusok között sok a bűnöző, oldaltól függetlenül.

Minnél többen fedezik ezt fel, annál könyebben lessz itt béke egyszer.

mcc 2012.10.29. 15:44:45

@A fidesz a betegek kiirtására készül: ebben még igazad is lehet. De ha történik egy bűncselekmény, komoly szakmai hiba lenne nem szűkíteni az első körben szóbajövő elkövetők körét. Pl. sokszor az első kérdés az, férfi vagy nő-e az elkövető. Vannak jellegzetes női elkövetési módok. Ez is rasszizmus? A rasszizmus az 'ezek ilyenek', tehát pl. minden xxx bűnöző, xxx={cigány magyar nő férfi kínai kommunista ....}. De engem nem zavar, ha parlamenti bűnözésről beszélsz, ha az egy jellegzetes elkövetési mód.

Gerilgfx 2012.10.29. 15:53:42

@mcc: hibás azon feltételezésed, hogy a szocik csak egyfajta tévedésben vannak, meggyőzhetők a valóságról, hogy ők valójában csak egy jobb világot szeretnének neked, hogy ők valójában mindenki sorsa iránt felelősséggel viseltetnek.

nem. ez a látszat.

A bal oldal alapelve: ,,Minél kisebb lesz az ország, annál nagyobbra növünk mi''

minél kaotikusabb a helyzet, minél inkább pusztulnak a magyarok, a káosz farvizén ők annál többet tudnak lopni, csalni, annál nagyobb a hatalmuk, és hogy ezt megtartsák, bárkivel szövetkeznek. a szociknak nincsenek elveik. ők azért vannak, hogy te ne is legyél.

2345 (megint) 2012.10.29. 16:03:38

Mindaddig nem lesz itt változás, amíg egy réti négereket mosdató rózsadombi libsi médiamegmondó lányát nem erőszakolja meg a húga vagy az anyja hátán, 4-5 kigyúrt kancigány a saját házában.

Várom a pillanatot, amikor ez végre megtörténik. Talán utána ezek a magyargyűlölő hazátlan férgek is belátják majd, hogy a cigánybűnözés frontján az utolsó órákban vagyunk.

Békeszerető ember vagyok, de a csótányt eltaposom, a szúnyogot lecsapom, hangya ellen ciánozót hívok, stb. Gondolom az egészen hülye libsik kivételével a legtöbb homo sapiens így tesz.

Hogy a rajtunk élősködő, egyes feltételezések szerint 1 milliós hazai cigányság együttélésre, normakövetésre képtelen nagyobbik részével mit lehetne (az én véleményem szerint sürgősen kellene) tenni, azt minden józan ember ugyanúgy gondolja, csak a háttérhatalom nem engedi.

A köreikből kikerült nagyszámú garázdát, önbíráskodó kötözködőt, megélhetési tolvajt, fosztogatót, erőszaktevőt és gyilkos gazembert nem sújtja elrettentő ítélet, számukra wellness börtönök épülnek, ahol sokkal jobb helyzetbe kerülnek, mint a putriban, és ahonnan képzett gengszterként szabadulnak 100 kilósra feltáplálva és kigyúrva.

A legravaszabb példányok eltanulják a zsidóktól a szóhasználatot, felfedezték újabban az ún. "roma holokausztot", mint ki nem használt kárpótlási pénzszivattyút, embereiket a libsi pártok képviselőiként a nemzetközi színtérre is kidobják, hogy ott gyalázzák azt a magyarságot, amelyen élősködnek.

Hogy mit kellene tenni? A fent említett legsúlyosabb esetekben, a javíthatatlan visszaesők miatt visszahozni a halálbüntetést, és egyébként is drákói szigorral fellépni minden erőszakos cselekmény ellen, legyen az nemi erőszak, fosztogatás, tolvajlás, terményrablás, betörés, kábellopás, erdőirtás, vagy "egyszerű" nyakláncletépés a nyílt utcán.

Ha most nem lépünk, nemsokára végünk, ezek 20-25 éven belül 3 milliónyian (!) lesznek és akkor megnézhetjük magunkat.

megint 2012.10.29. 16:09:34

Bizonyos típusú bűncselekményeket javarészt romák követne el, lehet ezen rugózni, meg hazudozni de ez van.(különböző fémek ellopása, késelés, lopás...stb). A milliárdokat persze nem ők lopják, olyan szintre nem nagyon engedik őket(semelyik oldal). Van azért szép számú roma ügyfél nálunk, és azt kell mondjam, hogy mindig fizetnek, alig volt pár idióta közöttük, semmivel nem rosszabb az arány mint a "többségi" társadalomba. Csak sajnos ez az a réteg akik próbálkozik, dolgozik, és nem az(ami sajnos a nagyobb) akik a fb-on kiírják a munkahelyükhöz, hogy "probléma megoldó managger". Nagyszüleim generációjában nem volt ilyen gond, mindig jól elvoltak, mindenki dolgozott, viszont felnőtt egy cigány generáció akinek se végzettsége, se jövőképe, és legfőképp vesztenivalója nincs(ezért is késel meg gond nélkül egy szál cigiért), vagyis persze van csak sajnos nem fogja fel. Rasszizmus mindkét oldalon elképesztő méreteket ölt, ebből még nagyon komoly gondok lesznek, és ennek a legfőbb okozója az agyatlan szélsőjobb aki mindenben őket látja felelősnek, és a neolib oldal aki elolvasott pár könyvet és a klímás irodából tudja a tutit, tapasztalat meg nulla.

2012.10.29. 16:13:49

@SemBoga:

Majdnem minden cigányt felfüggesztettre ítélnek már, mert a tezsvírektől nem férnek be a böribe, oda pedig már csak az ötven-százszoros visszaesőket teszik, de addig is szabadlábon védekezhetnek, még a baltával egész családokat trancsírozók is, amennyiben barna a bőrük, ennyit a kiváló poénodról. Ez szól annak is, aki utánad beírva komolyan vett téged ...

Pont ez a sokadik vérlázító momentum a cigányok kapcsán, a rengeteg szabadlábas, meg felfüggesztettre ítélt fajsúlyos gazemberük, de csak nyomjad, hátha valaki még nem így látja.

Azért neked is felteszem a kérdést: Ha ennyire nem szereted a magyarokat, minek szívsz velük egy levegőt, és használod az anyanyelvüket? Nem lenne egyszerűbb itthagynod már a csodálatos, mennyekből érkezett cigányokkal együtt az összes szar rassszista disznót magára, hogy ne legyen kit bántaniuk ???

Lieutenant Bona · http://eletesbirodalom.blog.hu/ 2012.10.29. 16:27:25

Az zavar ebben a faja blogposztban (mert az igenis 'fajta', tömegjelenség), hogy teljesen tudatosan polgárpukkasztási célból íródott. Csak és kizárólag azért, hogy sokan olvassák, hogy meglegyen az a nyomorult index címlap, hogy trollbeszélgetéseket indítson. Nincs benne egy egyedi gondolat, valami új, valami gondolatébresztő, csak ezek az álszent kérdések, közülük egy olyan, amire a választ konkrétan lehozta az Index is. Céltalan, vagy inkább öncélú, fárasztóan üres és semmitmondó, az 'újkori' blogszféra állatorvosi lova.

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.10.29. 16:31:27

@online távmunkás:

Nem tudom más kérdezte-e, nics törelmem/időm végigolvasni, de miért készült erről videó? Honnan tudta előre a készítő, hogy esemény készül?

Ha valami mutat a megrendezettségre, ez az.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2012.10.29. 17:13:13

@ByA: Tucatnyian kérdezték előtted, ha visstaolvasol :) Nem voltam ott, nem tudom miért vették fel mobilra, de simán lehet véletlen is. Annyi hülyeséget felvesznek manapság, a Youtube teli van "így megy a pesti metró" stílusú épületes videókkal...

A megrendezettséget miből gondolod? Büntetett előéletű, visszaeső tolvaj, az elmúlt hetekben elkövetett másik ugyanilyen lopást is beismert.

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.10.29. 17:16:09

@online távmunkás:

Gondoltam, mert logikus, de soká tartott volna. Azért furcsa akárhogy is. Nem úgy rémlik, mintha ott folyton videóznának. Búzlik. Kösz mindenesetre.

2345 (mеgint) 2012.10.29. 20:06:04

@2345 (megint): Bezzeg az én családom - marrán zsidók - védettek vagyunk, hiszen mőr őseink vére még mindig szinesíti a bőrünket.

Hurri Kán 2012.10.29. 20:29:17

Eddig csak 15-ször volt büntetve szegény ma született bárány.

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.10.29. 20:41:20

@Cinkes: Rablás, nem lopás. Miért írja erre mindenki azt, hogy lopás?

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2012.10.29. 21:06:54

@ByA: Fentebb írta @Zalai Tamás: hogy furcsán viselkedett, drogosnak látszott, többeknek feltűnt. És ezt az indexes beszámolók is megerősítik a mostani és a korábbi esetekről is.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2012.10.29. 21:20:47

Már el is ítélték gyorsított eljárásban. 90 ezer forintos mobilt lopott, amit 25-ért már eladott, mire elkapták. 1 év 4 hónap letöltendőt kapott, mert 15-ször volt büntetve és augusztusban feltételesen szabadult. A feltételes szabadláb megsértése miatt további 4 hónapot kell ülnie.
hirek.ma/hirek/bortonbe-megy-a-mobiltolvaj
süti beállítások módosítása